• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Kompletterande uppgifter Brixo m.fl

Hanna_86

Viktig medlem
Poäng: 22
Blev medlem
5 Oktober 2013
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
4
Poäng
22
Är det någon som vet om Brixo fortfarande kräver att man ska ta en bild på sig själv ihop med id-handling när man har ansökt om ett lån hos dem? Känner mig inte alls bekväm att göra det och det känns konstigt att man ska behöva göra det när man har signerat med BankID
Någon som vet om även Slantar gör det?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Inflames

V.I.P
Poäng: 537
Blev medlem
16 December 2020
Meddelanden
935
Mottagna reaktioner
401
Poäng
537
Är det någon som vet om Brixo fortfarande kräver att man ska ta en bild på sig själv ihop med id-handling när man har ansökt om ett lån hos dem? Känner mig inte alls bekväm att göra det och det känns konstigt att man ska behöva göra det när man har signerat med BankID
Någon som vet om även Slantar gör det?
Ne slantar är bra att ha och göra med. Enkla att få.
 

Modomio

V.I.P
Poäng: 407
Blev medlem
7 Mars 2022
Meddelanden
487
Mottagna reaktioner
203
Poäng
407
Är det någon som vet om Brixo fortfarande kräver att man ska ta en bild på sig själv ihop med id-handling när man har ansökt om ett lån hos dem? Känner mig inte alls bekväm att göra det och det känns konstigt att man ska behöva göra det när man har signerat med BankID
Någon som vet om även Slantar gör det?
Slantar gör inte det men Brixo hmm du har tur. Har alltid fått avslag även med 0 betalningsanmärkningar på Bisnode, ca 500tkr årsinkomst men många ff. Får jag fråga vad har du för förutsättningar? Tex bisnodes ff?
Inte roligt med bild mm men det verkar vara som det sista steget och du kommer få beviljat lån. Har du provat Loanstep istället?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp